Zarządzanie zmianą w organizacji
Zarządzanie zmianą w organizacji
Przygotuj siebie i swoich pracowników na nową rzeczywistość – ciągłą zmianę.
Działamy w ekosystemie nie tylko na poziomie organizacji, ale też otoczenia, które wymaga dostosowania w celu zapewnienia konkurencyjności i innowacyjności. Niezwykle trudno przekonać samych siebie do zmiany, a jeszcze trudniej pracowników. Strefa komfortu jest wygodna, a wyjście poza nią wiąże się z wysiłkiem, lękiem i w konsekwencji pojawia się opór.
Kurs pomoże Ci zadbać o własny dobrostan w przechodzeniu przez zmiany w organizacji, dostarczy nie tylko wiedzy teoretycznej, ale sposobów na uczenie się akceptacji i ukierunkowanie energii na działanie. Dostarczy Ci również wiedzy i mechanizmów ułatwiających wdrażanie zmiany w organizacji.
Kurs Zarządzanie zmianą w organizacji pomaga pracownikom zrozumieć, dlaczego zmiany są potrzebne, jakie mogą być ich korzyści oraz jak mogą wpływać na ich codzienną pracę. Dzięki temu pracownicy są bardziej świadomi i lepiej przygotowani do adaptacji.
70%
zmian w polskich przedsiębiorstwa kończy się niepowodzeniem
+80%
firm w Polsce jest aktywnych innowacyjnie
74%
firm w innowacji wskazuje na zwiększenie wydajności pracy
Kurs Zarządzanie zmianą w organizacji – dla kogo?
Kurs adresujemy do kadry zarządzającej, menedżerów i pracowników, jak również do liderów zmiany oraz wszystkich osób, które chciałyby dowiedzieć się, jak odnaleźć się w procesie zmiany organizacyjnej lub w obliczu wdrażania innowacji.
O Kursie
„Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana” słowa Heraklita z Efezu każdego dnia stają się coraz bardziej prawdziwe. Żyjemy w trakcie ciągłej transformacji. Jak znaleźć się w ciągle formującej się rzeczywistości oraz jak zarządzić procesami transformacyjnymi w organizacji? Program Zarządzanie Zmianą w organizacji zagospodaruje te wyzwania i wzmocni kluczowe kompetencje do przeprowadzenia zmiany w firmie.
Kurs Zarządzanie zmianą w organizacji składa się z dwóch modułów, których zakup możliwy jest oddzielnie, jednak jedynie kursanci odbywający oba moduły są uprawnieni do uzyskania certyfikatów ukończenia.
Podczas kursu dowiesz się, jak przygotować ludzi i zespoły do zmiany, tym samym zapewnisz sobie konkurencyjność i innowacyjność.
Co zyskasz uczestnicząc w programie?
Podczas kursu Zarządzanie zmianą w organizacji zdobędziesz wiedzę w zakresie change management, podniesiesz kompetencje związane z organizacją oraz komunikacją własną, jak również zespołu.
Dowiesz się także, jak lepiej rozumieć potrzeby i oczekiwania pracowników oraz jak je wykorzystać w zmianie. Poznasz mechanizmy sprzyjające wdrażaniu innowacji i nauczysz się, jak zoptymalizować procesy, lepiej zaplanować, zaprojektować oraz wdrożyć zmianę.
Program prowadzi
Marlena Wieteska
Mentorka programów na Lazarski University of Technology
Marlena Wieteska ma 15 lat doświadczenia w marketingu, w bankach, w fintechach oraz w agencjach reklamowych, 7 lat doświadczenia w sprzedaży oraz 8 lat doświadczenia mentoringowego.
Kupując oba moduły jednocześnie zaoszczędzisz 140 złotych.
Nie zwlekaj!