Project Management – Zarządzanie projektami marketingowymi w organizacji – narzędzia i komunikacja
Zarządzanie projektami marketingowymi w organizacji – narzędzia i komunikacja
Poprawnie definiuj cele projektów, twórz harmonogramy i dobieraj optymalne narzędzia. Realizuj z sukcesem projekty marketingowe
Zarządzanie projektami marketingowymi niesie ze sobą wiele wyzwań w obszarach komunikacyjnych, przepływu informacji, ale też czasowych, jak również w kwestiach zarządzania ryzykiem.
Podczas tego modułu poznasz narzędzia i metody na optymalne zarządzanie wielozadaniowością, terminami i skutecznością. Dowiesz się, jak efektywnie motywować zespół, jakie są style przywództwa i dlaczego tak kluczowa jest rola strategii i optymalizacja procesów na podstawie danych.
75%
firm raportuje, że szkolenia z zarządzania projektami zwiększają skuteczność ich zespołów i poprawiają wyniki projektów marketingowych.
68%
menedżerów projektów wskazuje, że brak odpowiednich umiejętności zarządzania zmianą i komunikacji w zespole jest główną przyczyną niepowodzeń w realizacji projektów marketingowych.
82%
organizacji, które inwestują w szkolenia z zakresu project managementu, zauważa znaczną poprawę w terminowości i jakości realizowanych projektów.
Moduł Zarządzanie projektami marketingowymi w organizacji – narzędzia i komunikacja – dla kogo?
Moduł Zarządzanie projektami marketingowymi w organizacji – narzędzia i komunikacja jest skierowany do menedżerów projektów, liderów zespołów oraz specjalistów marketingu. Szczególnie zapraszamy osoby piastujące stanowiska zarządcze w departamentach marketingu – CMO, dyrektorów oraz menedżerów marketingu. Zachęcamy do udziału również osoby, który myślą o reskillingu lub rozwoju swojej kariery w obszarach marketingowych.
O Kursie
W trakcie zajęć modułu Zarządzanie projektami marketingowymi w organizacji – narzędzia i komunikacja Uczestnicy poznają najnowsze metodyki zarządzania projektami marketingowymi. Zyskają narzędzia i sposoby na zwiększenie efektywności w swojej codziennej pracy i zyskają kompetencje niezbędne przy pracy projektowej. Nauka odbywa się w trybie asynchronicznym – Uczestnicy zdobywają wiedzę kiedy, gdzie i z jaką intensywności chcą.
Podczas modułu Zarządzanie projektami marketingowymi w organizacji – narzędzia i komunikacja zdobędziesz wiedzę na temat narzędzi projektowych oraz optymalnych sposobów komunikacji projektowej.
Co zyskasz uczestnicząc w kursie?
Podczas modułu Zarządzanie projektami marketingowymi w organizacji – narzędzia i komunikacja skupimy się na dostarczeniu Uczestnikom narzędzi i metod optymalizujących proces realizacji projektu i zwiększających zaangażowanie całego zespołu i wszystkich interesariuszy projektu.
Kurs prowadzi
Marlena Wieteska
Mentorka Kursów Uczelni Łazarskiego
Marlena Wieteska ma 15 lat doświadczenia w marketingu, w bankach, w fintechach oraz w agencjach reklamowych, 7 lat doświadczenia w sprzedaży oraz 8 lat doświadczenia mentoringowego.
Zawartość kursu
Zarządzanie projektami marketingowymi w organizacji – narzędzia i komunikacja
-
O zarządzaniu projektami
08:33 -
O zarządzaniu projektami
-
Rola kierownika projektu
12:44 -
Rola kierownika projektu
-
O zarządzaniu projektami – Procesy i obszary
07:40 -
O zarządzaniu projektami – Procesy i obszary
-
Podejścia i metodyki w zarządzaniu projektami
20:03 -
Podejścia i metodyki w zarządzaniu projektami
-
Narzędzia w zarządzaniu projektami – Karta projektu
08:05 -
Narzędzia w zarządzaniu projektami – Karta projektu
-
Zakres projektu i metody jego określania
13:58 -
Zakres projektu i metody jego określania
-
Diagram sieciowy
07:04 -
Diagram sieciowy
-
Harmonogramowanie w projekcie
03:07 -
Harmonogramowanie w projekcie
-
Komunikacja w zarządzaniu projektami
23:00 -
Komunikacja w zarządzaniu projektami
-
Elementy komunikacji
06:06 -
Elementy komunikacji
-
Style komunikacji
08:44 -
Style komunikacji
-
Komunikacja z interesariuszami
05:49 -
Komunikacja z interesariuszami
-
Identyfikacja interesariuszy
09:00 -
Identyfikacja interesariuszy
-
Szacowanie i pozyskiwanie zasobów projektu
06:43 -
Szacowanie i pozyskiwanie zasobów projektu
-
Zasady negocjacji w projekcie
03:35 -
Zasady negocjacji w projekcie
-
Funkcjonowanie zespołu projektowego
08:37 -
Funkcjonowanie zespołu projektowego
-
Motywacja w zespole projektowym
18:25 -
Motywacja w zespole projektowym
-
Rodzaje motywacji
07:10 -
Rodzaje motywacji
-
Teorie motywacji
12:14 -
Teorie motywacji
-
Style przywództwa
03:11 -
Style przywództwa
-
Monitorowanie postępów w projekcie
05:06 -
Monitorowanie postępów w projekcie
-
Kryteria sukcesu w zarządzaniu projektami
02:14 -
Kryteria sukcesu w zarządzaniu projektami
-
Ryzyko w projekcie
08:19 -
Ryzyko w projekcie
-
Narzędzia do zarządzania projektami
03:58