Strategia marketingowa i rola marki | 2.12.2024
Strategia marketingowa i rola marki
Termin: 2 grudnia 2024 r.
Zyskaj zarządcze kompetencje w obszarze budowania strategii w obszarze marketingu i świadomie wzmacniaj markę Twojej organizacji
Program realizowany w trybie on-line.
Marketing jest nieodłącznym elementem prowadzenia biznesu. Rozwój technologii i idący z nim wzrost narzędzi, systemów, technik i możliwości zmusza szefów departamentów marketingowych do uwzględnienia ich w rysowaniu długo- i krótkoterminowych strategii.
Udział w Kursie Strategia marketingowa i rola marki wyposaży Cię w wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania nowoczesnymi kampaniami marketingowym, tworzenia strategii marketingowej i optymalizacji roli marki. Podczas tego kursu poznasz najnowsze trendy w marketingu oraz zdobędziesz praktyczną wiedzę od ekspertów z branży i rozwiniesz swoje kompetencje w obszarze nowoczesnego marketingu. Dołącz do Uczelni Łazarskiego i naucz się, jak efektywnie wykorzystywać najnowsze narzędzia i techniki marketingowe, aby zwiększyć sukces swoich kampanii!
80%
84%
84% marketerów B2B twierdzi, że budowanie świadomości marki było celem, który ich organizacja zdołała osiągnąć za pomocą optymalnej strategii marketingowej.
63%
63% firm zwiększyło już swoje budżety na marketing cyfrowy w ostatnich latach. Co więcej, 94% małych firm planuje zwiększyć swoje wydatki marketingowe w 2024 roku.
Strategia marketingowa i rola marki – dla kogo?
Kurs adresujemy do CMO, osób zarządzających strategią marki, szefów departamentu marketingu i marketing managerów, jak również wszystkich osób współpracujących z agencjami marketingowymi i chcących pogłębić wiedzą na temat innowacyjnego, skutecznego marketingu XXI wieku.
O Kursie
Uczestnicząc w Kursie Strategia marketingowa i rola marki przede wszystkim dowiesz się, jak skutecznie przygotować długoterminową strategię marketingową z uwzględnieniem roli marki i nowoczesnych procesów z użyciem innowacyjnych technologii.
W trakcie Kursu dowiesz się, jakich narzędzi i systemów użyć na każdym etapie planowania i wdrażania strategii marketingowej. Uzupełnisz wiedzę o najnowsze trendy w kontekście implementowania globalnych strategii na lokalnych rynkach, optymalnych segmentacji, wartości efektywnego pozycjonowania i zarządzania contenem.
Dowiesz się także, dlaczego rola marki jest tak kluczowa i jak optymalnie przygotować i wdrożyć procesy wzmacniające moc marki do operacyjnych działań marketingowych firmy.
Co zyskasz uczestnicząc w Kursie?
Udział w Kursie pomoże Ci odkryć nowoczesne strategie marketingowe i zrozumieć kluczową rolę marki w dzisiejszym dynamicznym rynku.
- W trakcie nauki zgłębisz tajniki segmentacji, targetingu i pozycjonowania, a także nauczysz się lepiej poznawać potrzeby swoich konsumentów i otoczenie rynkowe.
- Dowiesz się, czym jest insight i jak wykorzystać go do tworzenia skutecznych kampanii marketingowych.
- Ponadto poznasz sposoby adaptacji globalnych ofert do lokalnych rynków, co pozwoli Ci lepiej dostosowywać produkty do specyficznych wymagań klientów na różnych obszarach geograficznych.
Dołącz doUczelni Łazarskiego, aby rozwinąć swoje kompetencje w obszarze strategii marketingowej i budowania silnej, rozpoznawalnej marki!
Kurs prowadzi

Urszula Uchańska
Przez ostatnich 13 lat pracowała w Philips na stanowiskach dyrektorki marketingu dla Polski, regionu CEE oraz jako CMO Philips Domestic Appliances, finalnie już jako członkini zarządu. Wcześniej związana również z takimi organizacjami jak: Groupe SEB, Coty czy Danone.
Oferujemy również możliwość stworzenia szkoleń i kursów spersonalizowanych specjalnie dla Twojej firmy.
Współpracując z nami, zyskujesz pewność, że program szkoleniowy będzie dostosowany do specyfiki Twojej działalności oraz realnych potrzeb Twojego zespołu. Nasze podejście gwarantuje, że każde szkolenie będzie odpowiadało na konkretne wyzwania, przed którymi stoisz, oraz wspierało rozwój kompetencji kluczowych dla Twojego biznesu.
Możemy zorganizować szkolenie w dogodnym dla Ciebie terminie oraz miejscu, w tym bezpośrednio w Twojej siedzibie, co pozwoli zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność nauki. Naszym celem jest dostarczenie wartościowych, praktycznych rozwiązań, które pomogą Twojej firmie osiągnąć nowe cele i zyskać przewagę konkurencyjną.
Zapraszamy do kontaktu, aby omówić szczegóły i stworzyć szkolenie idealnie dopasowane do Twoich oczekiwań.
Strategia marketingowa i rola marki – przebieg Kursu
Wprowadzenie do programu
Czy marketing jest w ogóle potrzebny do prowadzenia biznesu?
Definicja marketingu i jego innowacyjne oblicze
Kluczowe pojęcia marketingowe
Badania fundamentem dobrej strategii
- Trendy w marketingu, rola technologii i AI
- Segmentacja, Targeting, Pozycjonowanie
- Poznaj konsumenta, jego potrzeby, otoczenie rynkowe
- Co to jest insight i dlaczego jest ważny
- Adaptacja globalnej oferty do lokalnych potrzeb
Rola Marki
- Finansowa wartość marki
- Jak budować siłę marki
- Definicje marki, Marka vs Produkt
- Doświadczenie i rozbudowa marki