Skuteczny marketing XXI wieku – innowacyjne metody, strategie i trendy
Skuteczny marketing XXI wieku – innowacyjne metody, strategie i trendy
Jak przyspieszyć rozwój Twojego biznesu? Jak wyróżnić się na szybko zmieniającym się rynku? Jak sprawić, by każda złotówka zarabiała więcej? I jaka jest w tym rola marketingu?
Moduły w pakiecie (2)
Marketing jest obecny w biznesie od zawsze, ale często postrzegany jest wyłącznie jako płatna reklama i, generator kosztów bez jasnego wpływu na biznes. Współczesny marketing to wyrafinowany proces, oparty na głębokim zrozumieniu konsumentów, rynku i efektywnych narzędziach dostarczania wartości. Dzięki niemu możesz trwale odmienić oblicze Twojego biznesu.
W Kursie Skuteczny marketing XXI wieku poznasz sprawdzone techniki budowania i wdrażania strategii marketingowej, rolę marki, tworzenie skutecznych i innowacyjnych sposobów komunikacji, a także sposoby mierzenia efektywności działań i ich wpływu na zyski.
Kurs dostarczy Ci również wiedzy o zastosowaniu technologii w marketingu, roli AI, szeroko pojętych rozwiązań digitalowych i trendach, które wpływają na konsumentów i biznes. Zajęcia są interaktywne a ich zakres dostosowany do różnego poziomu zaawansowania uczestników.
72%
72% marketerów zgadza się, że sztuczna inteligencja i narzędzia automatyzacji takie jak chatboty pomagają im spersonalizować doświadczenia klientów z ich firmą.
74%
Globalny rynek reklamy i marketingu cyfrowego w 2024 r. szacowany jest na 667 mld USD i przewiduje się, że do 2026 r. osiągnie 786,2 mld USD.
Skuteczny marketing XXI wieku – innowacyjne metody, strategie i trendy – dla kogo?
Kurs “Skuteczny marketing XXI wieku” został stworzony dla zarządów, zwłaszcza CMO, liderów i managerów, obecnych i przyszłych przedsiębiorców, wszystkich osób chcących zrozumieć rolę nowoczesnego marketingu w organizacji, mających wpływ na budżet firmy i chcących maksymalizować zyski.
Zawiera też wiedzę kluczową dla marketingowców rozwijających swoje umiejętności i doświadczenie, szukających inspiracji do efektywnych działań, chcących podnosić swoje kwalifikacje.
O Programie
Kurs Skuteczny marketing XXI wieku dostarczy Ci sprawdzone techniki tworzenia i wdrażania strategii marketingowej oraz rola marki. Zrozumiesz mechanizmy pozwalające na tworzenie skutecznych i innowacyjnych metod komunikacji. Nauczysz się także mierzyć efektywność działań oraz ich wpływ na zyski.
Kurs dostarczy Ci wiedzę na temat wykorzystania technologii w marketingu, zastosowania AI, rozwiązań cyfrowych i trendów, które kształtują preferencje konsumentów i wpływają na sukces biznesowy.
Co zyskasz uczestnicząc w programie?
Zajęcia opierają się na interakcji i dostosowane są do różnych stopni zaawansowania uczestników.
W znaczący sposób podniesiesz swoje kompetencje zarządcze oraz marketingowe i zyskasz:
- Wiedzę praktyczną:
- Kurs Skuteczny marketing XXI wieku opracowany jest przez Urszulę Uchańską, wieloletnią praktyczkę z międzynarodowych korporacji jak Philips, Grupe SEB czy Coty, liderkę zespołów marketingowych, członkini zarządu, z długotrwałymi sukcesami biznesowymi i marketingowymi,
- Prowadząca dostarcza strategiczne spojrzenie na rolę marketingu w organizacji, narzędzia budowania innowacyjnych strategii, poprzez badania, strategię marki, opracowanie i wdrażanie planów marketingowych, kampanie digitalowe,
- W trakcie trwania Kursu zapoznasz się z case studies, w których kładzie się nacisk na efektywność działań, ROI, mierzalność i skalowalność poszczególnych elementów budowania i wdrażania strategii,
- Zapoznasz się i zwiększysz skuteczność działań poprzez personalizację, innowacyjne kanały dotarcia, UX.
- Wiedzę teoretyczną
w oparciu o najnowsze trendy i szybko zmieniające się preferencje konsumentów,
uwzględniającą postęp technologiczny, internet, digitalizację, influencerów, marketing mobilny, media społecznościowe i last but not least: rolę sztucznej inteligencji.
Kurs prowadzi
Urszula Uchańska
Przez ostatnich 13 lat pracowała w Philips na stanowiskach dyrektorki marketingu dla Polski, regionu CEE oraz jako CMO Philips Domestic Appliances, finalnie już jako członkini zarządu. Wcześniej związana również z takimi organizacjami jak: Groupe SEB, Coty czy Danone.
Kupując oba moduły jednocześnie zaoszczędzisz 1 550 złotych.
Nie zwlekaj!