Skuteczny marketing XXI wieku – innowacyjne metody, strategie i trendy

Skuteczny marketing XXI wieku – innowacyjne metody, strategie i trendy

Jak przyspieszyć rozwój Twojego biznesu? Jak wyróżnić się na szybko zmieniającym się rynku? Jak sprawić, by każda złotówka zarabiała więcej? I jaka jest w tym rola marketingu?

Marketing jest obecny w biznesie od zawsze, ale często postrzegany jest wyłącznie jako płatna reklama i, generator kosztów bez jasnego wpływu na biznes. Współczesny marketing to wyrafinowany proces, oparty na głębokim zrozumieniu konsumentów, rynku i efektywnych narzędziach dostarczania wartości. Dzięki niemu możesz trwale odmienić oblicze Twojego biznesu.

W Kursie Skuteczny marketing XXI wieku poznasz sprawdzone techniki budowania i wdrażania strategii marketingowej, rolę marki, tworzenie skutecznych i innowacyjnych sposobów komunikacji, a także sposoby mierzenia efektywności działań i ich wpływu na zyski.

Kurs dostarczy Ci również wiedzy o zastosowaniu technologii w marketingu, roli AI, szeroko pojętych rozwiązań digitalowych i trendach, które wpływają na konsumentów i biznes. Zajęcia są interaktywne a ich zakres dostosowany do różnego poziomu zaawansowania uczestników.

72%

72% marketerów zgadza się, że sztuczna inteligencja i narzędzia automatyzacji takie jak chatboty pomagają im spersonalizować doświadczenia klientów z ich firmą.

74%

Content marketing zwiększa generowanie leadów według 74% ankietowanych firm.

786 mld USD

Globalny rynek reklamy i marketingu cyfrowego w 2024 r. szacowany jest na 667 mld USD i przewiduje się, że do 2026 r. osiągnie 786,2 mld USD.

Skuteczny marketing XXI wieku – innowacyjne metody, strategie i trendy – dla kogo?

Kurs “Skuteczny marketing XXI wieku” został stworzony dla zarządów, zwłaszcza CMO, liderów i managerów, obecnych i przyszłych przedsiębiorców, wszystkich osób chcących zrozumieć rolę nowoczesnego marketingu w organizacji, mających wpływ na budżet firmy i chcących maksymalizować zyski.

Zawiera też wiedzę kluczową dla marketingowców rozwijających swoje umiejętności i doświadczenie, szukających inspiracji do efektywnych działań, chcących podnosić swoje kwalifikacje.

O Programie

Kurs Skuteczny marketing XXI wieku dostarczy Ci sprawdzone techniki tworzenia i wdrażania strategii marketingowej oraz rola marki. Zrozumiesz mechanizmy pozwalające na tworzenie skutecznych i innowacyjnych metod komunikacji. Nauczysz się także mierzyć efektywność działań oraz ich wpływ na zyski.

Kurs dostarczy Ci wiedzę na temat wykorzystania technologii w marketingu, zastosowania AI, rozwiązań cyfrowych i trendów, które kształtują preferencje konsumentów i wpływają na sukces biznesowy.

Co zyskasz uczestnicząc w programie?

Zajęcia opierają się na interakcji i dostosowane są do różnych stopni zaawansowania uczestników.

W znaczący sposób podniesiesz swoje kompetencje zarządcze oraz marketingowe i zyskasz:

  • Wiedzę praktyczną:

    • Kurs Skuteczny marketing XXI wieku opracowany jest przez Urszulę Uchańską, wieloletnią praktyczkę z międzynarodowych korporacji jak Philips, Grupe SEB czy Coty, liderkę zespołów marketingowych, członkini zarządu, z długotrwałymi sukcesami biznesowymi i marketingowymi,
    • Prowadząca dostarcza strategiczne spojrzenie na rolę marketingu w organizacji, narzędzia budowania innowacyjnych strategii, poprzez badania, strategię marki, opracowanie i wdrażanie planów marketingowych, kampanie digitalowe,
    • W trakcie trwania Kursu zapoznasz się z case studies, w których kładzie się nacisk na efektywność działań, ROI, mierzalność i skalowalność poszczególnych elementów budowania i wdrażania strategii,
    • Zapoznasz się i zwiększysz skuteczność działań poprzez personalizację, innowacyjne kanały dotarcia, UX.

  • Wiedzę teoretyczną

    • w oparciu o najnowsze trendy i szybko zmieniające się preferencje konsumentów,

    • uwzględniającą postęp technologiczny, internet, digitalizację, influencerów, marketing mobilny, media społecznościowe i last but not least:  rolę sztucznej inteligencji.

Kurs prowadzi

Urszula Uchańska

Przez ostatnich 13 lat pracowała w Philips na stanowiskach dyrektorki marketingu dla Polski, regionu CEE oraz jako CMO Philips Domestic Appliances, finalnie już jako członkini zarządu. Wcześniej związana również z takimi organizacjami jak: Groupe SEB, Coty czy Danone.

2800,00  3200,00 
Ważność zapisu: Dożywotnia

Kupując oba moduły jednocześnie zaoszczędzisz 1 550 złotych.

Nie zwlekaj!

Łączny czas trwania:

18 h

Tryb:

online

Kurs prowadzi:

Certyfikat: