Anna Nawrot
1 Program • 1 UczestnikBiografia
Liderka z przeszło dwudziestoletnim doświadczeniem w sektorze bankowym. Łączy doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, jednostkami operacyjnymi oraz zarządzaniu programami transformacji strategicznej i cyfrowej banku. Definiowała framework, governance, cele strategiczne, wykonawcze, roadmapy, budowała zespoły, dbała o dobór ludzi w oparciu o kompetencje oraz ich zaangażowanie. Wdrażała transformację Agile, w tym proces zarządzania celami i przeglądu wyników. Obecnie w Pionie Bankowości Biznesowej i Korporacyjnej stworzyła i prowadzi Obszar Rozwoju i Obsługi Biznesu.
Praktyk zarządzania procesowego, usprawniania procesów z wykorzystaniem metodyk Lean Six Sigma i GoSimple, a także dopasowania procesów do potrzeb klientów z wykorzystaniem Design Thinking.
Mentorka skupiona na rozwoju liderów i pracowników. Ze szczególnym zamiłowaniem do wspierania kobiet w biznesie.
Członkini Rady Fundacji Santander Bank Polska i wolontariuszka, która aktywnie działa na rzecz lokalnych społeczności i wspierania potrzeb pracowników w trudnych sytuacjach życiowych.