Analiza rynku pracy „Perspektywa i kierunek rozwoju szkolnictwa wyższego na podstawie zmian i rozwoju rynku” realizowana przez Uczelnię Łazarskiego

Projekt nr NdS-II/SN/0396/2023/ pt: „Perspektywa i kierunek rozwoju szkolnictwa wyższego na podstawie zmian i rozwoju rynku pracy”, dofinansowany ze środków budżetu państwa przyznanych przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu „Nauka dla Społeczeństwa II”. Całkowita kwota dofinansowania 1 000 000 PLN.

Projekt badawczy „Perspektywa i kierunek rozwoju szkolnictwa wyższego na podstawie zmian i rozwoju rynku” realizowany przez Uczelnię Łazarskiego to inicjatywa o kluczowym znaczeniu dla przyszłości edukacji i rynku pracy w Polsce. 

W obliczu dynamicznych zmian technologicznych oraz coraz szybciej ewoluującego biznesu, niezbędne jest zrozumienie i adaptacja systemu szkolnictwa wyższego do nowych realiów. Niniejsza analiza rynku pracy i sfery edukacji ma na celu zidentyfikowanie tych najważniejszych trendów i wyzwań oraz opracowanie precyzyjnych rekomendacji dla uczelni wyższych w kontekście dostosowania programów nauczania do zmieniających się wymagań i potrzeb biznesowych.

Zapraszamy do udziału w badaniu, które pozwoli firmom zmierzyć się z ich zapotrzebowaniem na kompetencje przyszłości oraz na ich bazie stworzyć podwaliny edukacji.

Cel analizy: adaptacja edukacji do wymagań rynku pracy

Głównym celem badania jest zwiększenie świadomości na temat potrzeby dostosowania edukacji do dynamicznie zmieniającego się rynku pracy. Rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji (AI), automatyzacja oraz cyfryzacja procesów biznesowych prowadzą do powstawania nowych zawodów oraz transformacji istniejących. W związku z tym konieczne jest przemyślenie i dostosowanie programów nauczania, aby absolwenci uczelni wyższych byli przygotowani na wyzwania przyszłości.

Analiza rynku pracy i jego zrozumienie w kontekście rozwoju technologii

Jednym z kluczowych aspektów badania jest analiza rynku pracy w kontekście dynamicznie postępującego rozwoju technologii. Transformacja cyfrowa, która obejmuje niemal wszystkie sektory gospodarki, wymaga od pracowników nowych umiejętności, takich jak kompetencje cyfrowe, zdolność do analizy danych, programowanie czy umiejętność współpracy z zaawansowanymi systemami AI. Badanie ma na celu zrozumienie, jakie konkretne umiejętności są i będą poszukiwane przez pracodawców w najbliższych latach oraz jakie zmiany powinny zostać wprowadzone w programach nauczania, aby te umiejętności przekazywać studentom.

Ocena potrzeby wprowadzenia zmian w systemach i trybach nauczania

Kolejnym istotnym celem badania jest ocena potrzeby wprowadzenia zmian w modelach i programach nauczania uczelni wyższych

Obecne programy edukacyjne często nie nadążają za szybkim tempem zmian na rynku pracy. Przestarzałe metody nauczania, niedostosowane do nowoczesnych realiów, mogą prowadzić do powstania luki kompetencyjnej, która z kolei może utrudniać absolwentom znalezienie zatrudnienia. Dlatego też badanie skupi się na identyfikacji obszarów, w których konieczne są zmiany, aby edukacja lepiej odpowiadała na potrzeby rynku.

Analiza rynku pracy „Perspektywa i kierunek rozwoju szkolnictwa wyższego na podstawie zmian i rozwoju rynku” – główni interesariusze

Projekt badawczy skierowany jest do szerokiego grona odbiorców, w tym studentów, pracowników uczelni, przedstawicieli biznesu oraz mediów branżowych zainteresowanych tematyką edukacji i rynku pracy. 

Uczestnicy badania będą mieli okazję podzielić się swoimi doświadczeniami, opiniami oraz oczekiwaniami wobec przyszłości edukacji i rynku pracy. W szczególności, ankiety oraz wywiady przeprowadzane w ramach badania mają na celu zebranie danych na temat potrzeb i oczekiwań różnych grup interesariuszy, co pozwoli na bardziej precyzyjne sformułowanie rekomendacji.

Potrzeba budowania przestrzeni dialogu między biznesem a szkolnictwem wyższym

Jednym z kluczowych wyzwań, na które odpowiedzieć ma niniejsza analiza rynku pracy, jest potrzeba zbudowania szerokiej przestrzeni dialogu pomiędzy światem biznesu a szkolnictwem wyższym. Postęp technologiczny oraz zmieniający się model pracy wymuszają bliską współpracę tych dwóch sektorów, aby w pełni wykorzystać potencjał nowych technologii i jednocześnie odpowiednio przygotować przyszłych pracowników na wyzwania zawodowe. 

Dialog ten jest niezbędny, aby uczelnie mogły dostosować swoje programy nauczania do rzeczywistych potrzeb rynku pracy, co z kolei zwiększy szanse absolwentów na znalezienie satysfakcjonującego zatrudnienia.

Edukacja w modelu współpracy człowieka i technologii

W kontekście postępu technologicznego szczególną uwagę należy zwrócić na model pracy, który polega na współpracy człowieka i technologii, zwłaszcza AI. Współczesny rynek pracy coraz częściej wymaga, aby pracownicy potrafili efektywnie korzystać z nowoczesnych narzędzi technologicznych, współpracując z systemami AI, czy też zaawansowanymi algorytmami analizy danych. Takie umiejętności powinny być kluczowym elementem programów nauczania na wszystkich poziomach edukacji wyższej. Celem badania jest więc także zwiększenie świadomości na temat potrzeby integracji edukacji z technologią oraz przygotowanie studentów do efektywnej współpracy z nowoczesnymi narzędziami cyfrowymi.

Wykorzystanie wyników analizy dla przyszłości edukacji i rynku pracy

Rezultaty niniejszego projektu badawczego będą miały kluczowe znaczenie dla przyszłości edukacji i rynku pracy.

Wyniki badania zostaną przedstawione w formie raportu, który będzie dostępny dla wszystkich zainteresowanych stron. Raport ten zawierać będzie szczegółową analizę obecnej sytuacji na rynku pracy, trendy technologiczne oraz rekomendacje dotyczące zmian w programach nauczania. Ponadto, wyniki badania mogą stać się podstawą dla dalszych inicjatyw mających na celu zacieśnienie współpracy pomiędzy światem biznesu a szkolnictwem wyższym.

Perspektywy dalszego rozwoju

Analiza rynku pracy „Perspektywa i kierunek rozwoju szkolnictwa wyższego na podstawie zmian i rozwoju rynku” to dopiero początek długofalowych działań mających na celu dostosowanie szkolnictwa wyższego do wyzwań przyszłości.

Wyniki analizy posłużą jako kanwa i fundament do dalszych, pogłębionych badań oraz inicjatyw mających na celu rozwój edukacji w kierunku lepszej adaptacji do wymagań rynku pracy. 

Współpraca pomiędzy szkolnictwem wyższym a światem biznesu jest kluczowa, aby edukacja w Polsce była na światowym poziomie i aby absolwenci polskich uczelni mogli konkurować na globalnym rynku pracy.

Zaproszenie dla firm do udziału w projekcie badawczym „Perspektywa i kierunek rozwoju szkolnictwa wyższego na podstawie zmian i rozwoju rynku”

Analiza rynku pracy „Perspektywa i kierunek rozwoju szkolnictwa wyższego na podstawie zmian i rozwoju rynku” to ważna inicjatywa mająca na celu zrozumienie i dostosowanie edukacji wyższej do dynamicznie zmieniających się warunków na rynku pracy. 

W obliczu postępu technologicznego oraz zmieniającego się modelu pracy współpraca pomiędzy światem biznesu a uczelniami wyższymi jest kluczowa dla wykorzystania pełnego potencjału nowych technologii i przygotowania przyszłych pokoleń pracowników na wyzwania, jakie niesie przyszłość.

 

Dlatego też Uczelnia Łazarskiego serdecznie zapraszają Państwa firmę do udziału w projekcie badawczym „Perspektywa i kierunek rozwoju szkolnictwa wyższego na podstawie zmian i rozwoju rynku

Korzyści dla firm biorących udział w badaniu i analizie rynku pracy:

Poznanie potrzeb szkoleniowych

Udział w badaniu pozwoli Państwa firmie na zidentyfikowanie kluczowych obszarów wymagających szkoleń i rozwoju pracowników. Dzięki temu będą mogli Państwo skuteczniej inwestować w rozwój kompetencji swojego zespołu, dostosowując programy szkoleniowe do rzeczywistych potrzeb rynku.

Analiza modelu biznesowego

Badanie umożliwi dogłębną analizę obecnego modelu biznesowego Państwa firmy. Współpraca z ekspertami pozwoli na identyfikację mocnych i słabych stron, co jest kluczowe dla dalszego rozwoju i konkurencyjności na rynku.

Lokalizacja potencjału we wprowadzeniu nowych rozwiązań zarządczych i technologicznych

Uczestnictwo w badaniu da Państwu możliwość zlokalizowania obszarów, w których wprowadzenie nowych rozwiązań zarządczych oraz technologicznych może przynieść znaczące korzyści. Otrzymają Państwo rekomendacje dotyczące najnowszych trendów i technologii, które mogą zostać zastosowane w Państwa firmie.

Optymalizacja procesów biznesowych

Badanie umożliwi dokładną analizę procesów biznesowych w Państwa firmie. Dzięki temu będą Państwo mogli zidentyfikować obszary wymagające optymalizacji oraz wprowadzić zmiany, które przyczynią się do zwiększenia efektywności i redukcji kosztów operacyjnych.

Precyzyjne określenie potrzeb rekrutacyjnych oraz rekomendacje szkoleniowe

Udział w badaniu pozwoli na precyzyjne określenie potrzeb rekrutacyjnych Państwa firmy. Dzięki temu będą Państwo mogli lepiej planować rekrutacje oraz dostosować profile poszukiwanych kandydatów do rzeczywistych potrzeb i wymagań rynku pracy. Dodatkowo zyskają Państwo precyzyjne rekomendacje ścieżek edukacyjnych dla poszczególnych departamentów.

Po pierwszy spotkaniach, rozmowach, które przeprowadziliśmy z przedstawicielami firm, widzimy, jak bardzo jest to temat na czasie. Zmieniają się potrzeby rekrutacyjne i kompetencyjne, a wielu menedżerów HR potrzebuje solidnego wsparcia w tym zakresie. Dlatego też badanie ma służyć nie tylko temu, żeby zbudować ogólny obraz rynku i zmian, które nas czekają, ale również być narzędziem dla HRów, które pozwoli zidentyfikować te potrzeby. Ponadto we współpracy z nami i z innymi HR podczas wielu planowanych przez nas spotkań, pomoże zbudować solidne fundamenty zmian - mówi Marlena Wieteska, koordynatorka projektu badawczego, ekspertka ds. innowacji na Uczelni Łazarskiego.

Jak wziąć udział w badaniu?

Aby zgłosić chęć udziału w badaniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza lub kontakt z naszym zespołem badawczym za pośrednictwem adresu e-mail: kompetencje@lazarski.pl lub telefonicznie pod numerem +48 796 424 912

Po zgłoszeniu nasz zespół skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia szczegółów i harmonogramu współpracy.

Udział w badaniu jest bezpłatny, a wszystkie zebrane dane będą traktowane jako poufne i wykorzystane wyłącznie do celów badawczych

Serdecznie zapraszamy do współpracy i liczymy na Państwa udział w projekcie, który przyczyni się do lepszego dostosowania edukacji wyższej do potrzeb rynku pracy oraz wspólnego budowania przyszłości polskiego rynku pracy.

Dowiedz się więcej o badaniu pod tym linkiem.

Projekt badawczy “Perspektywa i kierunek rozwoju szkolnictwa wyższego na podstawie zmian i rozwoju rynku” jest realizowany dzięki finansowemu wsparciu w ramach programu pod nazwą „Nauka dla Społeczeństwa”, ogłoszonego komunikatem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 1 lipca 2021 r.

Skontaktuj się z nami

Projekt badawczy „Perspektywa i kierunek rozwoju szkolnictwa wyższego na podstawie zmian i rozwoju rynku” realizowany przez Uczelnię Łazarskiego oraz Lazarski University of Technology to inicjatywa o kluczowym znaczeniu dla przyszłości edukacji i rynku pracy w Polsce.

W obliczu dynamicznych zmian technologicznych oraz coraz szybciej ewoluującego biznesu niezbędne jest zrozumienie i adaptacja systemu szkolnictwa wyższego do nowych realiów. Niniejsza analiza rynku pracy i sfery edukacji ma na celu zidentyfikowanie tych najważniejszych trendów i wyzwań oraz opracowanie precyzyjnych rekomendacji dla uczelni wyższych w kontekście dostosowania programów nauczania do zmieniających się wymagań i potrzeb biznesowych.

Nasze programy

Joanna Knast

Mentorka programów na Lazarski University of Technology

 

Jest psycholożką z wieloletnią praktyką marketingową i szkoleniową w branżach: fintech, e-commerce, fundacjach i agencjach reklamowych. Z pasją rozwija swoje umiejętności biznesowe i psychologiczne dzieląc się zdobywaną wiedzą. Joanna posiada doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, współpracy z partnerami, wdrażania strategii marketingowych, automatyzacji marketingu oraz pozyskiwania i aktywacji klientów.

 

W programach szkoleniowych, stara się łączyć najbardziej aktualną wiedzę psychologiczną i biznesową. Szczególny nacisk kładzie na możliwość wykorzystania kompetencji indywidualnych, budowania poczucia sprawczości, zarządzania stresem w pracy, motywacji oraz komunikacji w zespole

Zuzanna Krauzowicz

Starsza Prawniczka w FinTech Poland, specjalizuje się w regulacjach sektora finansowego.

 

Posiada doświadczenie w zakresie regulacji dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, prawa bankowego, usług płatniczych oraz obrotu instrumentów finansowych.

 

Od 5 lat związana z Fundacją Fintech Poland (gdzie odpowiada za prowadzenie projektów na styku technologii i regulacji) oraz z Fundacją Polska Bezgotówkowa.

 

Współautorka publikacji i artykułów dotyczących m.in. RODO, AML, MIFID II, MIFIR, PSD2. Absolwentka prawa WPiA Uniwersytetu Warszawskiego.

Mariusz Truszkowski

Innowator, marzyciel, założyciel Szkoły w Chmurze. Swoim działaniem udowadnia, że system edukacji może działać naprawdę dobrze. Pokazuje, że Szkoła w Chmurze ze swoimi wspierającymi nauczycielami, przemyślanym modelem egzaminowania, platformą, podręcznikami oraz bogatą ofertą warsztatów rozwijających kompetencje jest przykładem edukacji na miarę XXI wieku.

 

Zjeździł spory kawałek świata, odwiedzając rozmaite szkoły oraz społeczności i ich twórców, znajdując dobre praktyki i powtarzające się wzorce działania, uzupełniając to wszystko wiedzą naukową oraz własnym doświadczeniem.

 

Twórca Zielonej oraz Turkusowej Wieży – sieci przedszkoli oraz szkoły.

 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informujemy, iż:
 
  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Uczelnia Łazarskiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Świeradowskiej 43, 02-662 Warszawa.
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem – iod@lazarski.edu.pl.
  3. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w wydarzeniu pt.: „Przyszłość pracy: nowoczesne ścieżki kariery” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b – realizacja oraz podejmowanie działań w celu wykonania umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO, uzasadnionego interesu jakim jest zapewnienie kontaktu z uczestnikami, promocja i rozwój nauki, kształtowanie i promowanie kadry naukowej oraz promocja działalności edukacyjnej Administratora. Dane mogą być także przetwarzane w celu realizacji ciążących na Administratorze obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa podatkowego, czasu przedawnienia należności/zobowiązań podatkowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  4. Twoje dane osobowe mogą być również przetwarzane przez Administratora w celu:
    – prowadzenia działań marketingowych własnych usług edukacyjnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f,
    – prowadzenia kampanii promocyjnych, reklamowych i innych działań marketingowych związanych z usługami edukacyjnymi Administratora w formie mailingu, jeżeli udzielisz zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO, art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne oraz ustawy z dnia 16 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  5. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji Twojego uczestnictwa lub do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. W przypadku przetwarzania na potrzeby marketingu produktów własnych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – do czasu jego istnienia lub zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą, w przypadku wyrażenia zgody na ich przetwarzanie do czasu odwołania zgody.
  6. Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe mogą zostać przekazane przez nas podmiotom, które obsługują systemy teleinformatyczne Administratora oraz udostępniające narzędzia teleinformatyczne lub świadczące dla Administratora usługi pocztowe, hostingu, chmurowe czy niszczenia dokumentacji.
  7. Twoje dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanym decyzjom, w tym nie będą profilowane.
  8. Posiadasz prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a w przypadku wyrażenia zgody na ich przetwarzanie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
  9. Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. Posiadasz prawo wniesienia, w dowolnym momencie, sprzeciwu – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych, opartego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Niepodanie danych może skutkować niemożliwością uczestnictwa w wydarzeniu.
  12. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej, o ile nie będą tego wymagały prawne obowiązki Administratora.
 
Administrator działając na podstawie uzasadnionego interesu jakim jest prowadzenie dokumentacji organizowanych wydarzeń oraz przekazywanie informacji o nich, informuje, że podczas wydarzenia, będą wykonywane, za pośrednictwem wyznaczonej osoby/osób, w jego trakcie zdjęcia. Każdy z uczestników biorąc udział w wydarzeniu akceptuje, że jego wizerunek umieszczony na fotografiach może zostać rozpowszechniony na stronach internetowych należących do Uczelni oraz na fanpage Uczelni na portalu społecznościowym Facebook, Instagram oraz LinkedIn. Uczestnikom wydarzenia przysługuje możliwość odwołania udzielonego zezwolenia.

Agnieszka Bajer

Trenerka Improv, improwizatorka i  wokalistka klasyczna.

 

Jej pasją jest muzyka i improwizacja i z nimi połączyła swoją drogę zawodową.

 

Absolwentka Akademii Muzycznej w Łodzi i Wrocławiu, szkoły Olimpic Improv w Chicago oraz scenariopisarstwa w Warszawskiej Szkole Filmowej.

 

Od 2010 roku współtworzy spektakle improv z grupami: Teatr Ab Ovo, Impro Quartet, Musical Improwizowany oraz Bez Klepki. Współpracuje regularnie z gwiazdami świata kabaretu i estrady. Improwizacja poprowadziła ją w stronę scenariopisarstwa i stworzyła autorski program warsztatów „Impro dla scenarzystów”, które prowadziła w Warszawskiej Szkole Filmowej oraz w StoryLab.Pro.  Poprzez improwizację ćwiczymy akceptację, uważność oraz zwinność w myśleniu. Słynne „Tu i Teraz” przestaje być enigmatyczne i staje się przygodą. 

 

Na codzień śpiewa w chórze Opery Narodowej, gdzie ma okazję poczuć siłę współpracującej ze sobą grupy ludzi. 

Ilona Perużyńska-Zych

Dyrektorka Personalna I Akredytowana Mentorka i Managerka Programów Mentoringowych EMCC Global l Coach ICC I Praktyk Biznesu.

 

Od ponad 15 lat zarządza zespołami, organizacją procesów na wielu poziomach organizacji.

 

Doskonalone zna rynek pracy i jego złożoność. Zwinnie porusza się w obszarze budowania relacji oraz kultury organizacyjnej. W swojej pracy wykorzystuje umiejętności coachingowe i mentoringowe. Jej pasją są Ludzie. Inspiruje ją przyszłość i jej potencjał. Fascynuje ją Reverse mentoring.

Zapisz się na Inaugurację Lazarski University of Technology

Konrad Wawruch

Polski przedsiębiorca technologiczny, twórca przedsięwzięć i inwestor. Założył 7bulls.com, grupę firm dostarczających globalnie innowacje oparte na sztucznej inteligencji i chmurze dla finansów, handlu detalicznego, farmacji, motoryzacji i mediów. Jest odpowiedzialny za nowe przedsięwzięcia oparte na badaniach i rozwoju w grupie 7bulls jako CEO Accelevation, ramienia inwestycyjnego grupy. Poszukuje wyjątkowych startupów Blockchain przez seryjnych przedsiębiorców w True Global Ventures 4 Plus, a następnie przenosi je na wyższy poziom jako partner zarządzający TGV 4 Plus Follow On Fund, we współpracy z innymi renomowanymi VC na późnym etapie rozwoju.

 

Aby usprawnić wprowadzanie innowacji na rynek, doradza VC, PE i akceleratorom, jest członkiem Rady Koalicji na rzecz Polskich Innowacji – międzysektorowej sieci, która wzmacnia powiązania w ramach ekosystemu innowacji poprzez promowanie dobrych praktyk i mądrej legislacji. Zespoły badawczo-rozwojowe, które założył i zorganizował, zatrudniają dziś ponad 2000 pracowników badawczo-rozwojowych, pracujących dla globalnych przedsiębiorstw z Polski.

Krzysztof Piech

Profesor nadzwyczajny (Uczelnia Łazarskiego), dr hab. nauk ekonomicznych (SGH), otrzymywał stypendia naukowe na najlepszych uczelniach w Europie i w Azji. Ewangelista technologii blockchain i bitcoin w Polsce. Dyrektor Centrum Technologii Blockchain przy Uczelni Łazarskiego. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, British Alumni Society, Polskiego Stowarzyszenia Bitcoin. Były lider biznesowy Strumienia „Blockchain / DLT i Waluty Cyfrowe” – rządowego programu „Od papierowej do cyfrowej Polski”. Ekspert różnych ministerstw, urzędów centralnych oraz regionalnych. Doradca kilku startupów blockchainowych.

Tomasz Klekowski

Praktyk transformacji cyfrowej działający w ramach wielu organizacji, wykładowca studiów MBA i podyplomowych, 15 lat doświadczenia w tworzeniu i zarządzaniu międzynarodowymi zespołami pracującymi w warunkach pracy zdalnej i hybrydowej: Dyrektor ds. Rozwoju Rynku B2B EMEA Intel – 2013-2018, Dyrektor Zarządzający w regionie Europy Środkowo-Wschodniej Intel – 2006 – 2013, Dyrektor Sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej Intel – 2002-2006. Odpowiedzialny za wdrożenie w biurach Intela w Polsce i Czechach nowej koncepcji organizacji pracy w biurze ‘The Way We Work’ – nastawionej na pracę hybrydową (2012-2013).

 

Twórca warsztatów poświęconych pracy zdalnej realizowanych w ramach: Letniej Akademii Lewiatana, Szkoły Euroliderek, stowarzyszenia HR Generation Next. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, wydział Zarządzania i Marketingu oraz INSEAD Executive Programme. Jeden z pierwszych w Polsce promotorów pracy zdalnej.

 

Marlena Wieteska

Obecnie ekspertka od innowacji na Uczelni Łazarskiego oraz na Lazarski University of Technology, wykładowczyni, trenerka i mentorka.

 

W swoich działaniach zawodowych łączy szerokie doświadczenia z pracy w fintechach, w startupach, w agencjach digitalowych, z własnej działalności oraz z pracy na stanowiskach menadżerskich w bankach z wiedzą marketingową, sprzedażową, z zarządzania projektami i zmianą, jak i z wiedzą psychologiczną. 

 

Entuzjastka interdyscyplinarności i eksperymentatorka.

 

Katarzyna Syrówka

Akredytowana mentorka rozwoju talentów, drogi zawodowej oraz budowania poczucia dobrostanu pracowników w EMCC na poziomie Senior Practitioner level® oraz certyfikowany coach Gallupa, facylitatorka modelowania stanowiska pracy wg metodyki Job Crafting, praktyk biznesu z ponad 28-letnim doświadczeniem w zarządzaniu strategicznym, sprzedaży i konsultingu biznesowym, właścicielka marki syrowka.com. Asesorka programów mentoringowych oraz akredytacji dla mentorów w EMCC Global.

 

Autorka corocznego RAPORTU Future, ukazującego trendy rynku pracy i zawodów przyszłości. Strateg i wizjoner (Gallup®) prowadzący organizacje ku przyszłości. Przeprowadza liderów oraz firmy z wczoraj do jutra, w oparciu na ich dobrostan i wspiera poczucie sprawczości.

 

Mentorka rozwoju organizacji opartej na potencjale ludzi.